“HOÅGĆRĆDEN EÅİTLİÄE: TĆRKLERLE ERMENİLER ARASINDAKİ GĆà İLİÅKİLERİNİ BİR SİVİL HAKLAR MODELİ ARACILIÄIYLA DEÄİÅTİRMEK,1,“KOBANĆ’NİN ‘BİZ’İMLE NE ALĆKĆSI VAR?,1,“NEFRET SUĆLARI” VE “ZEHİRLİ KAN” ĆZERİNE,1,1 MAYIS 2015’DE İSTİKAMET(İMİZ) -2014’TE OLDUÄU GİBİ!- TAKSİM,1,1 MAYIS 2016 DERS(LER)İ,1,1 MAYIS’A GİDERKEN: AKP KADINLAR İĆİN NE YAPTI,1,1 mayis,16,100. YAÅINDA EKİM DEVRİMİ’NİN ANIMSATTIKLARI,1,100’E 1 KALA ERMENİ GERĆEÄİNİN TOPOÄRAFYASI,1,12 eylul,4,12 EYLĆL 2010 SONRASI,1,12 EYLĆL KİME KARÅIYDI?,1,12 EYLĆL YARGILANDI… MI?,1,12 EYLĆL’Ć YARGILAMAK...,1,1915- HRANT VE ADALET,1,1968’İN 50. YILINDA SARI YELEKLİLER,1,2013,1,2014,1,2014 İĆİN 2013’ĆN 1 MAYIS DERSLERİ,1,2015,1,2015 1 MAYIS’INDAN 2016’YA YİNE YENİDEN ISRARLA TAKSİM,1,2016,1,2018,1,2019: YERKĆREDE VE COÄRAFYAMIZDA İÅĆİ SINIFI(MIZ),1,23 NİSAN BİTTİ ‘KUTLU DOÄUM’ VERELİM,1,24 HAZİRAN SEĆİM(LER)İ VE TAVIR(IMIZ),1,7 HAZİRAN 2015 SEĆİMLERİ’NE DAİR -GEREKĆELİ- TAVRIMIZ,1,7 HAZİRAN’DAN 1 KASIM’A HDP NOTLARI,1,8 mart,3,A-UTOPYA’YA UNUTULMAZ BİR YOLCULUK,1,abd,1,ABD EMPERYALİZMİ VE VENEZĆELLA 2019,1,AĆIK SĆZLĆ OLMAK İYİDİR (7 HAZİRAN SONRASINA DAİR DEÄERLENDİRME),1,ADALET: ANTROPOLOJİK BİR BAKIÅ,1,afis,1,AFRİN (VE SURİYE’N)İN ĆTESİDİR,1,AFRİN (VE SURİYE),1,AKADEMİNİN ĆZGĆRLĆÄà İĆİN,1,akademisyen,2,AKADEMİSYEN SORUMLULUÄU,1,AKLIMIZDA TAÅIYORUZ SİZLERİ,1,akp,37,AKP İKTİDARI VE GĆNDELİK HAYATIN İSLĆMİLEÅTİRİLMESİ,1,AKP İSLĆM FAÅİZM ve KADINLAR,1,akp.kriz,1,AKP’NİN ‘KĆLTĆR POLİTİKALARI’?,1,AKP’NİN “DERİN DEVLET”İ,1,AKP’NİN “KINDER KUCHE KIRCHE”Sİ,1,AKP’NİN “MUHAFAZAKĆR”LIÄI NEYE DENK DĆÅER,1,AKP’NİN “ORGANİK AYDINLARI” VE HAZİRAN KALKIÅMASI,1,AKP’NİN BAÅKAN”LIÄI,1,AKP’NİN EÄİTİM SİSTEMİ Mİ DEDİNİZ,1,AKP’NİN EÄİTİM SİSTEMİ: MİLLİYETĆİ MANEVİYATĆI VE PİYASACI,1,AKP’NİN EÄİTİM SİSTEMİYLE İMTİHANI,1,AKP’NİN KADINLARA KARÅI SAVAÅI: MADAM GİBİ ĆLMEK,1,AKP’NİN MUHAFAZAKĆRLIÄI İSLĆMCILIÄI NEOLİBERALİZMİ VE KADINLAR,1,aktuel,4,aktüel,3,ALEVĆLİK VE SINIF MĆCADELESİ: KĆLTĆR VE EKONOMİ POLİTİK,1,aleviler,1,amerika,3,ANADOLU’NUN “YA BASTA”SI,1,antropoloji,10,ANTROPOLOJİ: NASIL VE NİĆİN,1,arkeoloji,1,ARSIV,1,ATAERKİ” ĆZERİNE,1,ATAERKİL PAZARLIK BOZULDU,1,AVM’LER,1,AVRUPA BİRLİÄİ: ĆOKKĆLTĆRCĆLĆÄĆN “KRİZİ”,1,aydinlar,9,aydinlar devrimciler,32,AYÅE ĆÄRETMEN “DAVA”SININ ANIMSATTIÄI,1,BarıŠBildirimi metni,1,baris,9,basin,3,BAÅKALDIRIDIR MİZAH YA DA HİĆ!,1,BE ZİMAN JĆYAN NA BE,1,BEJDAR’IN TUTSAK ALINAMAYAN ÅİİRLERİ,1,BEKLE BİZİ -YENİDEN- TAKSİM,1,BELLEKLE GELECEÄİN KARÅILAÅMASI,1,bilim,3,BİR “ELEÅTİRİ”YE KISA KENAR NOTLARI,1,BİR “İMKĆNSIZ AÅK” HİKĆYESİ: “AKADEMİ VE ĆZGĆRLĆK,1,BİR “PRAKSİS ANTROPOLOJİSİ” İĆİN,1,BİR AYDIN(LIK) HĆLİ FİKRET BAÅKAYA,1,BİR DAHA ASLA DİYEBİLMEK İĆİN: GĆZALTINDA KAYIPLAR,1,BİR İKTİDAR (YENİDEN-)ĆRETME ARACI OLARAK MOBBİNG[*],1,BİR İKTİDAR ARACI OLARAK KORKU,1,BİR KEZ DAHA “TERĆR” MĆ,1,BİR KİMLİK SİYASETİ OLARAK MİLLİYETĆİLİK VE IRKĆILIK,1,BİR MİLAT: REFERANDUM VE SONRASI,1,BİYOLOJİ KADER Mİ? ya da “FITRAT”A DAİR,1,BİZİM DELİLERİMİZ,1,BM DB VE IMF’NIN DILINDE KADIN YOKSULLUÄU,1,bƶlge,3,BU 12 EYLĆL REJİMİ… BURADAN ĆIKIÅ YOK,1,BU NE ÅİDDET BU CELĆL? (YA DA “GULYABANİ” KİM),1,BUGĆN ADNAN YĆCEL KONUÅACAÄIZ,1,CELLATLARIN DĆKTĆKLERİ KAN,1,cevre,15,CHARLIE HEBDO’YA SALDIRI TE’VİLLERİ VE TAVRIMIZ,1,chd,1,cinayetler,13,CUJUS REGIO EJUS RELIGIO,1,CUMHURBAÅKANLIÄI SİSTEMİ VEYA BU KADAR YETKİYİ BABANIZA VERİR MİYDİNİZ,1,Ćile'nin Antropolojisi: Bir Anı Bir Gƶzlem ve Bir Tahlil GiriÅimi,1,ĆOCUKLAR ĆLMESİN DEMEK TERĆR SUĆU MU,1,ĆOCUKLARININ ETİYLE BESLENEN ĆLKE,1,ĆĆZĆMĆN SOSYO-EKONOMİK YANI,1,DAÄLAR ERİRSE – ZEVEBĆN,1,DAİMA YAÅAYACAKTIR İSMİYLE MĆSEMMA YAÅAR KEMAL,1,DARBE GİRİÅİMİ VE SONRASI,1,dava,13,davalar,1,DELİ DUMRUL’UN “KENTSEL DĆNĆÅĆM”Ć ya da YOLSUZLUK RANTIN İKİZ KARDEÅİDİR,1,DEMİRİN TUNCUNA İNSANIN...,1,demokrasi,4,DEMOKRATİKLEÅ-ME PAKETİ,1,dersim,2,devlet,12,DEVLETİN ERKEKLERİ YA DA KADINA ÅİDDET NASIL ĆNLENMEZ,1,DEVLETİN KĆRTAJI: ROBOSKĆ,1,DEVLETLĆLAR,1,devrim,11,DİÄERLERİ VE KENT HAKLARI…[*],1,dinler,7,DİNLER İSLĆM VE KADIN BEDENİ,1,dinleti,1,DİRENEN DAMAR[*] ĆĆRĆMEYEN,1,direnis,3,dunya,6,dünya,63,düsünce ƶzgürlügü,2,EGEMENLERİN “PYRRHUS ZAFERİ”: F-TİPİ,1,egitim,12,EKİM DEVRİMİ SOSYALİZM KADINLARIN KURTULUÅU,1,ekoloji,10,ekonomi,7,elestiri,1,ELEÅTİRİ HAYATTIR; YAÅATIR,1,emek,19,emekciler,3,EMEKĆİLER İÅSİZLER YOKSULLAR NEREDE,1,emperyalizm,9,EMPERYALİZM- T. “C” VE AFRİN,1,enternasyonalizm,1,ENTERNASYONALİZM ĆZERİNE NOTLAR,1,ERCAN BİNAY’DAN (BAFRA T TİPİ) MEKTUP VAR: ABDULLAH KALAY’A ĆZGĆRLĆK,1,ermeniler,4,ESKİ(MEYEN)/ YENİ TĆRKİYE”DE BARIÅ (MI),1,etnoloji,2,EVET ĆIKSA DA “HAYIR”,1,EVLAT YOLDAÅ,1,fasizm,7,FAÅİZM VE KADINLAR,1,felsefe,2,feminist,1,FİDEL İĆİN SANCAÄI YARIYA İNDİRMEYİN DAHA DA YĆKSELTİN,1,FRIEDRICH ENGELS VE AİLENİN,1,genclik,3,GERĆEKTEN DE NEDİR TERĆR,1,GĆBEKLİTEPE BİZE NEYİ ANLATIYOR,1,güncel,9,gündem,12,GĆNDEM’E DĆNE VE BUGĆNE DAİR,1,HAFIZASINI YİTİRMEYEN “DERSİM’E AÄIT,1,hakkinda,1,HĆL ĆLKEYİ KUTUPLAÅTIRIYOR,1,HĆL VE GİDİÅ(İMİZ),1,HANGİMİZ ĆZGĆRĆZ Kİ,1,hareketler,2,Hasta Tutsak Abdullah Kalay 2. Heyet Raporuna RaÄmen Tahliye Edilmiyor!,1,HAVADIR SUDUR ATEÅTİR YANİ HAYATTIR GRUP YORUM,1,hayat,1,HER GĆN DĆRT İÅĆİ BEÅ KADIN,1,HER KĆYDE BİR “KĆPEK” VARDIR,1,HİĆLEÅTİRİLME KAYGISINDAN ĆFKEYE SARI YELEKLİLER,1,HRANT,1,hrant dink,4,hrant dink'in katline 2015 perspektifinden bakmak,1,hukuk adalet,35,IÅILTILI VE “TEHLİKELİ” BİR KADIN: SUAT DERVİÅ,1,IÅİD VE İSLĆMCI “FEMİNİSTLER”,1,ibrahim kaypakkaya,1,İFADE ĆZGĆR(LĆÄĆ) MĆ,1,İFADE ĆZGĆRLĆÄĆ VAZGEĆİLEMEZ ĆNCELİKLİ DEÄERDİR,1,iktidar,10,iletisim,2,inanc,7,insan haklari,1,isci-sendika,12,islam,14,islam.ortadogu,1,İSLĆMCI-MUHAFAZAKĆRIN ZİHİN HARİTASINDA BİR GEZİNTİ: “NASIL BİR KADIN(LIK),1,İSTANBUL SEĆİMİ - BİR DEÄERLENDİRME,1,isyan,15,İÅĆİ SINIFI 2017 1 MAYIS(’IMIZ) VE KATLİAMIN 40. YILINDA TAKSİM,1,İÅĆİ SINIFININ KADINLAÅMASI,1,İTİRAZ VE ELEÅTİRİ “HAZIROL”DA DURMAZ,1,İYİ Kİ YAÅADILAR İYİ Kİ YAZDILAR,1,KADIN(LAR) VE DEVRİM(LER),1,KADINLAR KAPİTALİZM FAÅİZM VE AKP,1,KADINLAR GERĆEKTEN DE “SINIFLAR-ĆSTĆ” MĆ,1,KADINLAR İĆİN OLABİLECEK EN KĆTĆ ALAÅIMIN ORTASINDAYIZ,1,KADINLARA KENTLERE GECELERE DAİR,1,KADINLARIN KURTULUÅU: MARKSİZM’SİZ OLUR MU,1,kadin,64,kadinlar,11,KALBİM(İZ) CİZRE’DEDİR,1,kapitalizm,26,KAPİTALİZM KĆLTĆR DİRENİÅ,1,KAPİTALİZMİN KENDİNİ İMHASI: NEOLİBERALİZM,1,kart,1,katlamlar,1,katliamlar,8,KELLE FIYATINA HĆRRIYET ESIRLIK BEDAVA,1,KENTİ (YOKSULLARINDAN) TEMİZLEMEK,1,KEÅFEDİLMEMİŠGELECEÄİN BİĆİMLENMESİ İĆİNDİ SAMİR AMİN,1,kitap,35,KOBANĆ BİZİMDİR BİZ KOBANĆ’YİZ,1,KOLEKTİF BİR DEVLET CİNAYETİ: HRANT DİNK,1,komünizm,6,kriz,57,KRİZ SAVAÅ VE İÅĆİ SINIFI ĆZERİNE GĆRĆÅLER,1,KRİZDEN İNSAN MANZARALARI[*],1,KĆLTĆR “YERLİ VE MİLLİ” MİDİR?YA DA NEDİR,1,kültür sanat,30,KĆRESEL KĆLTĆR” MĆ,1,kürt sorunu,1,laiklik,1,LAİKLİK Mİ HANGİSİ,1,latin amerika,13,LATİN AMERİKA: SAÄIN GERİ DĆNĆÅĆ - 1/ BREZİLYA ĆRNEÄİ,1,LATİN AMERİKA: SAÄIN GERİ DĆNĆÅĆ-2/ PARAGUAY: “TEKNİK DARBE,1,LATİN AMERİKA’DA BARIÅ SĆREĆLERİ,1,LATİN AMERİKA’DAN “BARIÅ SĆREĆLERİ”: EL SALVADOR ĆRNEÄİ,1,LATİN AMERİKA’NIN DESAPARECIDO’LARI,1,leninizm,4,LĆZUM” ĆZERE: BİR KEZ DAHA İSTANBUL SEĆİMİ,1,MAÄLUP MU DENİR ÅİMDİ ONLARA?,1,MARKSİST-LENİNİST ROMAN YAZARI : VEDAT TĆRKALİ,1,marksizm,6,MARKSİZM + V. İ. LENİN = EKİM DEVRİMİ (NOTLARI),1,MARKSİZM AİLE AÅK CİNSELLİK ĆZERİNE SĆYLEÅİ,1,MARKSİZM VE KADIN ĆZERİNE,1,Marksizm ve Kadın: Emek AÅk Aile,3,MARKSİZM VE KADINLARIN KURTULUÅU,1,MARX’IN DĆÅĆNCE DĆNYASINA BİR SEYAHAT: ETNOLOJİ DEFTERLERİ,1,MARX’TAN ĆÄRENEN BİR ĆUKUROVALI: OKTAY ETİMAN,1,MASKELİ FAÅİZM: “POPĆLİST AÅIRI SAÄ,1,medya,1,MEVTAYI İYİ BİLMEZDİK,1,milliyetci,2,mizah,2,MURAT’IN DĆÅĆ LAMBORGHİNİLER VE DĆNYAYI DEÄİÅTİREBİLMEK,1,mücadele,17,MĆCADELE BOYU BİR YAÅAM: SCHAFIK JORGE HANDAL,1,MĆCADELEYE DEVAM”[1] “BU DAHA BAÅLANGIĆ,1,NE OLDU O “İMTİYAZSIZ SINIFSIZ KAYNAÅMIÅ KİTLE”YE,1,NEO-FAÅİZM(LER) “FEMİNİST” Mİ,1,NEO-LİBERAL TĆRKİYE’DE MUHAFAZAKĆRLAÅMA/ DĆÅKĆNLEÅME DİYALEKTİÄİ,1,NEO-LİBERAL TĆRKİYE’NİN “EN ALTTAKİLER”İ: İÅĆİ SINIFI KĆRTLEÅİRKEN,1,neoliberal,12,newroz,1,NİCE ONYILLARA ‘YENİKAPI’LI YOLDAÅLAR,1,O GĆN BU ĆLKEDE. O GĆN O ALANDA,1,OÄLUM(UZ) ĆLĆMSĆZDĆR,1,ohal,4,OKTAY AÄABEY(İMİZ,1,ONLAR ĆALIP ĆIRPTIKĆA BİZ YOKSULLAÅIYORUZ,1,ORĆUN,1,ortadogu,10,ORTADOÄU’DA BİR KARABASAN: IÅİD,1,OSMANLI’YI “İHYA” ETMEK: AKP’NİN TĆRENLERİ,1,OTUZĆĆ KOR DĆÅTĆ YĆREÄİMİZE…,1,ĆFKELENİNCE ĆOK GĆZEL OLUYORSUN TĆRKİYE,1,ĆFORİNİN ORTASINDA,1,ĆÄRETTİKLERİ HATIRLATTIKLARIYLA GREİF DİRENİÅİ,1,ĆLĆMSĆZ ABİ(MİZ) OKTAY ETİMAN,1,ĆRGĆTLĆ MĆCADELE ETİÄİ VE SOSYALİST DEMOKRAS,1,ƶteki,29,ĆZEL MĆLKİYETİN DEVLETİN KĆKENİ ĆZERİNE,1,ĆZERKLİKĆİ ANAYASA SONRASINDA BOLİVYA DERSLERİ,1,ĆZGECAN’IN KATLİNİN AKP’YLE NE İLGİSİ VAR,1,ƶzgeƧmis,1,ƶzgürlük,5,panel,3,PARANOYA VE MEGALOMANİNİN (“YENİ”) REJİMİ,1,PARİS KATLİAMI “BARIÅ SĆRECİ” VE HESAPLAÅMA,1,politika,13,POPĆLER KĆLTĆRE ELEÅTİREL BAKIÅLAR - KISA BİR TARİHĆE,1,postmodernizm,1,protesto,2,RECEP’İN TĆRKĆ(/ÅİİR)LERİ,1,referandum,3,rejim,1,roboski,1,ROBOSKİ’NİN KANAYAN KARANFİLİ,1,rƶportaj,12,SAHİ “VESAYET (REJİMİ)” KALKTI MI,1,SAHİCİ OLMAK,1,savas,4,savas-baris,1,SAVAÅ ÅIDDET ĆZERINE EKONOMI-POLITIK VE ANTROPOLOJIK NOTLAR,1,SAYGI VE HAYRANLIKLA ĆHD GENEL KURULU’NA,1,secim,18,secimler,4,seƧim,5,SEĆİMLERİN SONRASINDA,1,seminer,1,sempozyum,1,SEN ĆĆRĆMENİN RESMİNİ ĆİZEBİLİR MİSİN ABİDİN?YA DA MEMLEKETTEN EÄİTİM MANZARALARI,1,SEN MİSİN “BARIÅ” DİYEN,1,sibel ƶzbudun,1,sinifsal bakis,11,SİVAS KATLİAMI O GĆN ORADA BİTMEDİ,1,siyonizm,4,SİYONİZM ANTİ-SEMİTİZM VE BİR “MUGALATA” ĆZERİNE,1,SOMA “SON” OLSUN; AMA DEÄİL,1,sosyal bilimler,4,SOSYAL BİLİMLER: BİR ÅEY YAPMALI,1,sosyalizm,14,SOYKIRIM ĆZERİNE RESMĆ SĆYLEMLER ya da T.C. SOYKIRIMI NEDEN TANIMALIDIR,1,SOYKIRIMA TANIKLIK(LAR),1,soykirim,2,sƶylesi,1,sƶyleÅi,2,SĆYLEÅİ: OKURYAZARLIK ĆZERİNE,1,suriye,2,SURUĆ’UN İÅARET ETTİÄİ,1,SUSMA SUSTUKĆA SIRA SANA MUTLAKA GELECEK,1,SUSMA! SUSTUKĆA SIRA SANA GELECEK,1,SUYUN DELİ DUMRULLARI: ĆZELLEÅTİRMELER,1,SĆREKLİLEÅTİRİLEN OHAL VE,1,ÅİDDET Mİ MEÅRUİYET YİTİMİ Mİ,1,ÅİDDET NEDEN KAPİTALİZMİN “OLMAZSA OLMAZI”DIR,1,taksim,3,tanitim,13,TANTALOS’U YARATMAK,1,tarih,19,tck,2,tck301,1,teknoloji,1,temel demirer,17,tercüme,2,terƶr,1,TIMEO HOMINEM UNIUS LIBRI/ TEK KİTAPLI İNSANDAN KORKARIM,1,TOTALİTARYANİZMİ SOKAKTA ALT EDEBİLMEK,1,TOTALİTERLEÅMEYE İHVAN’LAÅMAYA KARÅI,1,TĆREN ULUS-DEVLET İKTİDAR[*],1,Turkey a Beauty When Angry,1,tüketim,1,Türk Akademiası: GerƧekten kadınlar iƧin Bir Cennet mi,1,TĆRK HALKI BARIÅĆI MI,1,TĆRK(İYE) İSLĆMI’NDA KADIN OLMAK,1,türkiye,85,ULAÅ ULAÅ’TIR,1,UNUTMAYACAÄIZ UNUTTURMAYACAÄIZ: ÅAHİT OL ANKARA GARI,1,UNUTULMAMASI GEREKENLER,1,üniversite,6,ĆNİVERSİTEYİ ĆLDĆRMENİN SEKİZ YOLU (YA DA ĆNİVERSİTE PİYASAYA NASIL ENTEGRE OLUR,1,VAHÅETİN ALTERNATİFİ VAR ELBETTE,1,VAR OLANDAN KOPMAK İĆİN YEREL SEĆİM VE SORU(N)LARI,1,VENEZĆELLA VE EMPERYALİZM KONUSU,1,VESAYET REJİMİ” ĆLDĆ YAÅASIN “İLERİ DEMOKRASİ,1,video,26,VURUN “ĆTEKİ”NE,1,YA SEV YA TERKET: BİR BİAT ARACI OLARAK MOBBİNG,1,YA SOSYALİZM YA BARBARLIK,1,YANIT: OLAN VE GELEN[*],1,YARGI BAÄIMSIZLIÄI” MI DEDİNİZ,1,yasam,22,YENİ TOPLUMSAL HAREKETLER NE KADAR “YENİ”,1,yeni yil,2,YENİ YĆK YASA TASLAÄI ĆZERİNE: PİYASA ĆNİVERSİTEYİ YUTARKEN,1,YENİDEN HAYKIRABİLMEK: “YERİMİZ MUTFAK DEÄİL DĆNYA,1,YERELİ BİRLİKTE YĆNETMEK - NASIL BİR DĆNYA İSTİYORSAK ĆYLE BİR YEREL YĆNETİM,1,YILDIZLARIN GĆNCESİNİ TUTAN ADAM: CENGİZ GĆNDOÄDU,1,yƶk,3,yƶnetim,1,YĆREÄİMİZDE,1,ZAPATİSTALARIN 33. YILI: BİR DEÄERLENDİRME,1,ZEYTİNLİÄİ ZİNDAN YAPAN SİSTEMATİK ZULME DİRENENLER,1,ZİNDAN(LAR)IN TĆRKĆESİ,1,ZORUNLU BİR AĆIKLAMA (II)… VE BİR EKLEME,1,
Yorum Ekle